Kasim Dal: Dost Birliği Bulgaristan Parlamentosunda yerini alacak

7 Şubat 2017 Salı |

Saygıdeğer Kardeşlerim,
Bilindiği gibi Hürriyet ve Şeref Halk Partisi (HŞHP) ve Sorumluluk, Özgürlük ve Hoşgörü İçin Demokratlar (DOST) Partisi önümüzde ki ay seçimlere ittifak yaparak girme kararı aldı.
Bugün (07.02.2017) Bulgaristan Merkez Seçim Komisyonuna “Dost Birliği” Koalisyonun kayıt belgelerini hayırlısı ile teslim ettik.
Sevgili Kardeşlerim Bulgaristan da bir çok kişi ve bazı karanlık odaklar bu koalisyonun kurulmaması için adeta dua ediyorlardı her şeye rağmen sağduyu galip geldi ve HŞHP DOST üyelerinin, sempatizanlarının güçlü birleşme arzuları karşılıksız kalmadı. Bu önemli anın ciddiyetini idrak ederek ve her iki tarafın güçlü birleşme arzularına kulak vererek ben başından beri bu birliğin gün yüzü görsün diye durmadan usanmadan tüm enerjimi bu birlik için sarf ettim ve bundan böylede söz veriyorum bu Birliktelik 44’cü Bulgaristan Parlamentosunda yerini alacak, benim sevgili kardeşlerim, bacılarım haklarımız, seslerimiz Parlamentoda korunsun, geliştirilsin, arzu halleri duyulsun diye gece gündüz demeden çalışacağım.
Kardeşlerim size tüm samimiyetimle sesleniyorum 26 Mart 2017 tarihinde erken parlamento seçimlerinde bizden, Dost Birliği Koalisyonundan desteğinizi esirgemeyin.
Güzel yarınlarda buluşmak dileği ile.
Kasım DAL